Yukaridaki reklam, Tom Taylor tarafindan uretilerek teminat oluşturdu

Sıradan moda
Tom Taylor zarif sıradan elbiseler ve asesuarları kendi markası kanalıyla uygun fiyatla sunan uluslararası bir moda devidir. Tom Taylor markası Tom Tailor Casual’dan, Tom Tailor Kotundan ve Tom Tailor Polo Ekibinden oluşmakta olup 354 mağazada ürünler satışa sunulmaktadır. Tom Taylor grubu koleksiyonları 35’i aşkın ülkede yaşları 0 ila 40 olan kişileri hedeflemektedir.

find right hemiphere solutions for authentic urban fashion here

Yönetimin CampbellRigg’e sunmuş olduğu brifing:-
Tom Taylor’un (casual) mağaza tarsımı, ticari sistemleri ve pos iletişim unsurlarına yönelik önerileri hazırlamak;
Her iki cinsiyeti de cezp edecek şekilde markaya yönelik daha fazla müşteri oluşmasını sağlamak (hâlihazırdaki sunulan hissiyatın daha fazla erkeksi olduğu yönünde bir düşünce mevcuttu);
Her bir metrekare alan başına düşen satışları mevcut yatırım olan metrekare başına 900 Euro’ya dayalı olarak arttırmak;
Tom Taylor markasının özelliklerine “sevinen bir marka olmak istiyoruz” şekline dönüştürmek.

we also deliver on price

Tom Taylor için neler yaptık…
Öncelikle mağazada en son ürünlerin ön plana çıkmasını amaçladık. “Sıradan yaşama yönelik sıradan modanın merkezi bir mesaj” olmasını ve ürünlerinde satış hacimlerinin arttırılmasını amaçladık. Bu bağlamda daha fazla görünen ve daha fazla heyecan verici ürünleri Tom Taylor mağazalarında ön plana çıkararak yumuşak bir mimari lisan, basit ticari çözümler ve etkin grafiksel unsurlar kullandık. Konseptin ana odağında hızla değişen bir moda dünyası için ticari sisteme yönelik bir çözüm mevcut.

istekleriniz doğrultusunda en iyi çözümleri sunuyoruz

we deliver consumer centric retail environmets

Temel stratejik amaçlar:-
Mağazanın ön tarafındaki düzenlemeleri değiştirmek suretiyle net bir marka beyannamesi oluşturmak
Temel marka özelliklerini ön plana çıkarmak: kolay, kalite, yaklaşılabilir, sıradan moda
“Sıradan yaşam için sıranda moda” mesajını vurgulamak
Daha geniş bir müşteri tabanını cezp edecek şekilde mağazanın görünüm hatlarını yumuşatmak
Mağazadaki cinsiyet segmenti alanlarına yönelik renkleri stratejik olarak kullanmak
Orta sınıf piyasaya yönelik olarak markayı heyecan ve ilham verici sıradan bir marka kılmak
İki cinsiyete ait ürünler arasına ürünlere yönelik olarak mağazada kolay bir şekilde gezinilmesini sağlamak

we deliver on timing

mağazanın tasarımımızdan önceki durumu

the store after

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call