Florence and Fred, Tesco’s own-label clothing brand, fashion store design by CampbellRigg

florence and fred
Uygunluğun tüketicilerin harcama alışkanlıklarının belirlenmesinde giderek önemli bir faktör haline gelmesi nedeniyle süpermarketler giyim sektöründe gerçek bir güce sahip bir oyuncu olarak kendilerini göstermektedirler. Mağaza deneyimi temelde tüketicilerin örneğin İngiltere’de Tesco gibi piyasa liderleri olan süpermarketler konusunda ne hissettiklerini dikkate almak ve tüketicilerin nasıl alışveriş yapacakları konusunda potansiyel müşterileri cezp edecek şekilde gelişmektir.

outstanding design solutions for your store

Tesco için neler yaptık…
Accrington ve Welshpool’daki iki yeni Tesco hipermarket mağazası için yeni bir markalaşma programı ve perakende iç mekân tasarımının bir parçası olarak CampbellRigg’den elbise departmanlarını tasarlaması talep edildi.

Bütün mağazada yapılacak olan önemli değişiklikler aşağıdaki gibidir: 
“Renk terapisi”-bizim perspektifimizden ilgi ve sıcaklık duygusu ekleyecek şekilde çok sayıda rengin kullanılması.

Bizim yeni “her küçük şey yardımcı olur” anlayışımız-Tesco’nun bakkaliye unsurlarından tutunda elbise, bankacılık ürünleri ve sağlık bakım ürünlerine kadar herkese sunabilecek bir şeyleri olduğu anlayışının temsil edilmesi.

Florence and Fred at Welshpool, Tesco’s own-label clothing brand, hypermarket fashion store

Çözüm
Bizler elbise, sağlık ve güvenlik ürünleri ve elektrik alanlarında ilham veren tabelalarla daha sezgisel ve daha kolay bir müşteri mağaza seyahati ve daha dinamik yüksek düzeyde bir tabela sistemi tasarladık.

Bizim tasarım prensiplerimiz aşağıdakileri içermektedir:
– Daha fazla sezgisel bir alışveriş deneyimi yaşatacak şekilde elbise departmanının merkezinde fokal bir oryantasyon alanının oluşturulması.
– Mağazada sunulan unsurların belirginleştirilmesi amacıyla fokal alanın kullanılması-erkekler, kadınlar ve çocuklar departmanları; böylece daha kolay alışveriş deneyimi.
– Yeni sezonsal ürünlere dinamik bir görünüş sağlayacak şekilde fokal alanlara odaklanmak suretiyle teşhir fikstürleri-demirbaşları.
– Veznedeki görünürlüğü geliştirmek suretiyle elbise departmanındaki hizmetlerin belirginleştirilmesi ve asılı tabela özelliğinin kullanılması.

Florence and Fred POS at Welshpool, Tesco’s own-label clothing brand

we deliver on cretivity

Bizler elbise departmanında kredibiliteyi güçlendiren daha ılık, daha dost ve yeni bir görünüm içeren bir tasarım anlayışı içerisinde aydınlatma sistemini geliştirerek elbise departmanında sunulan hizmetleri vurgulayan asma tabela sistemlerini kullandık.

Tesco tamamlanmış olan mağazalarda müşteri tepkisini ölçebilmek amacıyla bağımsız bir piyasa araştırma danışmanlık şirketine görev verdi. Bu konuda elde edilen geri besleme son derece uygundu. Elbise departmanlarına ilişkin yeni konseptimize yönelik elde edilen sonuçlar elbise departmanının bir adım ileride olan bir departman olduğunu ve Tesco Welshpool için daha ılık ve daha tutarlı bir müşteri deneyiminin oluşturulduğunu ve Tesco Accrington için kullanılan renklerin daha sıcak bir duygu oluşturduğunu göstermiştir.

Florence and Fred kids footwear department at Welshpool, Tesco’s own-label clothing brand Florence and Fred Tesco, CAD drawings by CampbellRigg Florence and Fred Tesco, fashion lighting system

the store before

the store after

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call