Fast fashion
Concept Man 1980’li yılların Sony Walkman’ı ve Filofax’ı ile eş anlamlıdır. İsmin bizzat kendisi T-şörtler, strecht Stone yıkanan kotlar, Miami Vice’den ilham alınan modasal unsurlar ve kot ceketler anlamına gelmektedir. Bu tarihler pop kültürünün egemen olduğu tarihlerdir.
 
Sizce uçma zamanı gelmedi mi? İyi yaşlı Concept Man bir moda zincir mağazası olarak 1980’li yılların genç erkeklerini giydirdi. Dünün Concept Man’ı bugünün River Island’ı.

we breathe life into retail branding

Concept Man için neler yaptık…
Marka kimlikleri, perakende iletişim unsurları ve mağaza ortamlarına ilişkin olarak Chelsea Girl adlı şirkete yönelik Chelsea Girl yönetimi ile çalışmış bulunan CampbellRigg’e Lewis Tröst Grubu tarafından bu grubun Concept Man mağazalarına yönelik olarak benzeri bir çalışma gerçekleştirme konusunda görev verildi.

Bu bağlamda bizler mağazanın iç mekan unsurlarını, demirbaşları, donatıları, aydınlatma sistemlerini, dâhili yol bulma ve tabela sistemlerini ve post promosyonlarını tasalardık. Ana markayı, alt ve yan marka kimliklerini oluşturduk. Bağımsız mağazalar ve mağaza departmanları içerisindeki ünitelere yönelik mağaza konseptlerini tasarladık.

Çözüm
Bizim perakende şirketleriyle yapmış olduğumuz çalışmalar bugünün marka liderlerinin yarının başarı hikâyelerine dönüştürülmesi yönündeki teşebbüsleri konusunda marka yönetimi anlayışını desteklemektedir. 


Lewis Group yönetim ekibi zeki bir şekilde satın alma, markalaşma mağaza tasarımı, format segmentasyonu ve ticarileştirme stratejisini fikir, çözüm ve mağazadaki ürünlerin satılması amacıyla birleştirmeyi başardı. Satın alma ekipleri insanların gerçek yaşamsal çözümlerine dayalı ürünler ürettiler. Bu faaliyet bizimde katkıda bulunmuş olduğumuz ve gerçekleşmesini sağladığımız “sınıfında en iyi” mağaza tasarımı anlayışıyla desteklendi. 
Markalaşmaya ilişkin unsurlar ve mağazanın düzeni “sinek kuşu stratejisini” içerecek şekilde tasarlandı. Örneğin yeni mevsimsel ürünler “A” departmanında (mağazanın ilk 10 adimlik bölümü) yeni ürünlerin sunulduğu ve her hafta teşhir edildiği yerde satışa sunuldu. Sonuç olarak müşteriler mağazayı sık ziyaret etmeye teşvik edildiler.

CampbellRigg Londra-Shad Thames’de fotoğraf çekimlerini yönetti. Emsalsiz ve tutkulu bir marka ortamı oluşturabilmek amacıyla mağazaya ilişkin iç mekânları, ısmarlama-müşterilerin istekleri doğrultusunda uyarlanan ticari fikstürleri-demirbaşları ve hafif donatıları tasarladık.

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call