team up on design
and find the best design solutions for your superstore regeneration programme here

Tesco Süpermağazası için neler yaptık…
Welshpool’daki Tesco Süper mağazası için planlama prensiplerimiz aşağıdaki gibidir: -daha kolay bir müşteri alışveriş seyahati oluşturulması, mağazanın hâlihazırdaki ölü olan köşelerinde “kahraman” alanların belirlenmesi ve oluşturulması-unlu mamuller ve şarap mağazası.
 
Hızlı alışveriş: saygınlığa vurgu yapmak ve güçlendirmek suretiyle taze deneyiminin vurgulanması-belirli bir amaca yönelik olarak tahsis edilmiş olan fokal noktaların oluşturulması ılık ve hoş bir ilk izlenimin oluşturulması-sürdürülebilirlik ve doğaya atıkların yeniden kazandırılması anlayışının sergilenmesi-engellilere ve ebeveynlere daha özenli bir yaklaşım ve çocuk parkı-dış ortama yönelik cepheler açısından daha yumuşak ve daha doğal materyaller-peyzaj mimarisine daha doğal bir yaklaşım-Tesco iletişimi ve etkinliklerin gerçekleştirileceği alanlar ve mevcut kampanyalara yönelik farkında lığın güçlendirilmesi.

we deliver customer centric design solutions

Çözüm
Bizler aşağıdakileri amaçlamış bulunmaktayız:- Yorumlama-misyon, vizyon ve 2/3 boyutunda-ölçeğindeki değerler-iletişim, daha yumuşak, daha insancıl ve daha ılık bir marka anlayışı –“her küçük şey yardımcı olur” hizmet felsefesinin yansıtılması –müşterilerimize önem veriyoruz-sürdürülebilirliği, toplumsal ve iklim değişikliğiyle ilgili konuları ön plana alıyoruz-marka ifadelerini rafine eden bir mağaza ortamının oluşturulması-odaklanma-emsalsiz değerler: iyi fiyatlar, iyi pazarlık, iyi seçim ve garantili kalite-müşteri hizmetlerine, kontrollere ve perakende hizmet sunma noktalarına odaklanılması-brifing aşamasından mağazanın açılışına kadar altı ay sürmüştür.

we deliver on visual merchandising

Bağımsız araştırma:-
Tesco tamamlanan mağazalara yönelik müşteri reaksiyonunu ölçmek amacıyla piyasa araştırması konusunda danışman firmaya görev vermiştir. Bu bağlamdaki genel amaç ilk baştaki izlenimlerin anlaşılması ve mağazalardaki yeni görünüm ve hissiyatla oluşturulan etkilerin değerlendirilmesine yönelik bağımsız bir araştırma kuruluşunun yapacağı araştırma sonuçlarının elde edilmesi ve değerlendirilmesidir. Bu bağlamda gerçekleştirilen araştırmada müşteriden edinilen geri beslemeler yeni tasarım konusunda marka ifadeleriyle paralel olarak pozitif olarak gerçekleşmiştir. Temelde Tesco Welshpool’a yönelik olarak gerçekleştirilen araştırma sonucundan elde edilen bulgular pozitiftir. Son derece geniş bir yelpazede serpiştirilen duygusal unsurlar nedeniyle müşteriler mağazada daha sıcak bir yaklaşım hissetmiş olup müşterilerin mimarisinin görsel unsurlarına yönelik takındığı tavır genel anlamda pozitiftir. “Beklentilerden daha iyi” tasarım hem personel, hem de müşteriler açısından son derece zarif olarak değerlendirilmiştir.
 
Renk terapisini kullanmamız ayrı bir ılıklık ve sıcaklık eklemiş olup buda müşterilerin renkleri modern olarak algılamaları suretiyle takdir etmeleriyle sonuçlanmıştır. Müşteriler tedarik alanının belirgin kılınmasında renklerin önemli bir rolü olduğunu hissetmişlerdir.
 
Bizim yeni “her küçük şey yardımcı olur” anlayışımız son derece büyük bir dikkat çekmiş olup, bu bağlamda Tesco’nun daha fazla aile kaynaklı daha sıcak ve daha dost canlısı olduğu hissiyatı vurgulanmıştır. son derece önemli bir faktör olan fiyat algılarına yönelik olarak belirgin fark edilir bir etki tespit edilememiştir.

we help plan the customer journey

Temel departmanları birbirine bağlayan tasarım özelliğimiz müşterilerin mağaza içerisinde gezinmelerini kolaylaştırmıştır. Bu gerçekten normale göre çok daha modern ve fonksiyonel olan bir aşama niteliğindedir. Tesco “Sade dekorasyonlari, işaret levhaları, ve düzeninin yeni olmasina ragmen, tanidik görünme.” deneyimini yaşatmıştır. Girişe ve perakende bölgelerine verdiğimiz özen son derece belirgin olup bu departmana daha ılık bir yaklaşım kazandırmıştır. Teknoloji kiosklarının-büfelerinin bir amacı ve fonksiyonu olduğu belirtilmiştir. Işık ve aydınlatma sistemi zarif ve ılık bir niteliktedir. Müşteri hizmet alanı ileriye doğru bir aşama olarak müşteriler tarafından değerlendirilmiştir. Ayrıca yine unlu mamuller departmanı da olumlu bir etki oluşturmuştur. “Kahraman” alanlar (ki bu alanlar bizim elektrik, telefon, sağlık ve güzellik ürünlerine yönelik unsurları duyguyla birlikte renk kodlamasıyla birleştirdiğimiz alanlardır) özellikle hoş karışılanmış ve takdir edilmiştir. ayrıca müşteriler gerçektende bizim amacımıza uygun düşen CSD alanının belirgin bir şekilde vurgulanmasını taktir etmişlerdir.

Tesco’nun topluma ve çevreye olan taahhüdünü nasıl ifade ettik?
Müşteriler basit bir şekilde doğru yerlere yerleştirilmiş bulunan ilan panolarındaki konseptleri takdir etmişlerdir. İki dil uygun bir şekilde kullanılmış olup müşteriler sıfır karbon mesajının ve doğaya geri döndürülen unsurlara ilişkin puanlandırma sisteminin beğenildiğini belirtmişlerdir.

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call