Yüksek Oktanlı
Tüketicilerin, petrol sektörünün kendilerine sundukları ürünler konusunda bilgilenmeleri gerekmektedir. Safeway yaklaşımı bağlamında “taze ürünler alanında en iyi” stratejisinin genişletilmesi amacıyla çalışmalar gerçekleştirildi. Aynı zamanda geleneksel olarak tütün ve şekerleme ürünlerine ilişkin kıyaslama çalışmaları gerçekleştirildi. Ticari başarı açısından yakıt almayan araç sürücülerinin diğer ürünleri satın alması hayati bir önem teşkil etmekteydi. Ayrıca mağaza ortamının müşterilerin içinde gezinme ve bekleme sürelerini arttıracak şekilde ve yüksek kar marjını sağlayacak şekilde tasarlanması da önemliydi.

team up on design for the best retail concepts here

Safeway’ın Petrol İstasyonu için neler yaptık…
CampbellRigg’in istasyona yönelik gerçekleştirdiği planlama ve tasarım çalışması kapsamında taze ve paket gıda ürünlerine yönelik çalışmalar gerçekleştirildi. Ekmek, taze meyveler, sebzeler, pizza, tazeve hazır yemekler tüketiciler açısından ilginç unsurları oluşturuyordu.

Sonuç
Gıda unsurlarını içermeyen ürünlerde ve diğer güzellik ve sağlık ürünlerinde, bira, şarap ve alkollü içeceklerde önemli oranda ürün satış artışı saglanarak, safeway tüketicilere yönelik olarak çiçek vermek ve hediyeler sunmak suretiyle yüksek kar marjı fırsatlarını yakalamisti.
 
CampbellRigg’in çalışması Safeway’ın tazelik, seçenek ve uygunluk yönündeki temel değerleri bağlamında dinamik bir petrol istasyonu ortamını içerecek şekilde gerçekleştirildi.

we deliver on design

we deliver on price

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call