Sibirya Iskontosu
Monetka iş hayatına 2001 yılında Yekaterinburg’da başlamış olup Sibirya’da en büyük bölgesel perakende şebekesi haline gelmiştir. 2012 yılının Ağustos ayı itibariyle Monetka Sverdlovsk, Chelyabinsk, Tyumen, Kurgan ve Tomsk bölgelerinde ve Perm Bölgesinde, Başkurdistan Cumhuriyetinde, Sibirya Federal Bölgesinde, Khanty-Mansi ve Yamal-Nenets özerk bölgelerinde 390 mağaza açmış bulunmaktadır. Ayrıca verilen bayilikler suretiyle Moskova’da ve Kaluga bölgelerinde 100’e yakın mağaza açılmıştır. Bu selfservis mağazalarının birçoğu yüksek katlı ikametgah amaçlı konutlara adeta bir yürüyüş mesafesinde olup söz konusu bu mağazalar tüketicilere zaruri gıda maddeleri ve gıda ürünlerini düşük ticari marjlarla düşük fiyatlar üzerinden sunmakta olup bu ürünler firmanın kendi üretimi ve kendi markalarıdır.

find the best design solutions for your store development programme here

Monetka için neler yaptık…
Bizden yeni bir marka kimliğine yönelik olarak işletmeye ilişkin yeni bir markalama çalışması yapmamız, marka kimliğine daha çağdaş ve yeni bir görünüm kazandırmamız, kapsamlı bir marka araç kiti oluşturmamız ve geniş bir yelpazedeki ev temizlik ürünlerine yönelik özel bir etiket olarak bir alt marka uygulamamız istendi. Bu bağlamda mağaza marka ortamına yönelik yeni bir “görünüm ve hissiyat” mağaza içerisindeki müşteri deneyimini yükseltmeyi amaçlamış bulunmakta olup böylece departmanlar arasındaki farklılıkların belirginleştirilmesi ve geniş bir yelpazedeki ürünün gerçek anlamda sunularak tüketicilerin paralarının karşılıklarını aldıkları görüşünün vurgulanması amaçlanmıştır. Yeni çözüme yönelik gereksinim bütünüyle uygulama için her bir metrekare başına makul ölçüde bir masraf ve esneklik anlayışıydı.

Çözüm
Monetka ile yapmış olduğumuz işbirliğinin bir sonucu olarak aşağıda belirtilen hususlar elde edildi:
– Iskontolu mağazalara yönelik yeni bir marka kimliği
– Yeni bir alt marka (Ozel Etiketl)
– Yeni marka değerlerini güçlendirecek olan yeni bir görünüm ve hissiyat uyandıran marka ortamı
– Ticari unsurlar ve format planlama çözümleri
– Mağaza içerisinde veya basılı olan materyallerde uygulanacak olan komple POS ve iletişim suiti
 
Proje iki pilot mağazada başarılı bir şekilde uygulanmış olup bunu bütün zincir mağazalara yönelik geniş kapsamlı bir program incelemiştir.

we deliver consumer centric retail brands

Ana görev:
Ana görev yeni bir marka kimliği ile işletmeye yönelik yeni bir marka anlayışı oluşturmaktı. İkinci görev: POS unsurlarını, ticari unsurları ve format planlarını, planlama çözümlerini mevcut mağazalara dayalı olarak geliştirerek her bir metrekare başına makul bir masraf karşılığında ilgili değişikliği uygulamak.

mağazanın tasarımımızdan önceki durumu

the store after

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call