Yukaridaki reklam, Bacardi tarafindan uretilerek teminat oluşturdu

team up on design
and find the best design solutions for your brand activation programme here

Dolce gold
İtalyan desinatörleri olan Dolce & Gabbana Martini Gold’u piyasaya tanıtmak amacıyla Bacardi’nin vermut markası ile birlikte bir ekip oluşturdular. Martini Gold vermutu Calabria’dan elde edilen bergamotun, Sicilya’dan gelen limon ve portakalın, İspanya safranının, Etiyopya laden reçinesinin (sarı sakızının), Hindistan zencefilinin ve Endonezya biberinin rafine edilmiş bir karışımı niteliğinde. Martini Gold’un piyasaya tanıtılması ve sunulması 10 yıl önce başlayan bir işbirliğiyle gerçekleştirildi ve Milano ve Şangay’da Martini Barın açılışı gibi çeşitli inisiyatiflerle güçlendirildi. Milano ve Şanghay’daki Martini Bar Dolce & Gabbana elbisesi ve tişörtünden ilham alan bir Martini kreasyonu şeklinde Dolce & Gabbana butiklerinin içerisinde mevcut.

Martini Gold için neler yaptık…
Tİçki raflara siyah bir kutu içerisinde altın rengi bir şişenin içerisinde geliyor. Şişenin üzerinde aktris Monica Bellucci’nin resmi mevcut. Havaalanlarında global olarak Martini Gold’un tanıtılmasından sorumlu olan ekibimiz özellikle Roma’da çekilen Jonas Akerlund tarafından yönetmeliği yapılan televizyon reklamlarına odaklandı. Fellini’nin La Dolce Vita’sından ilham alınan bu reklamda Monica Bellucci’nin İtalyan güzelliğini vurgulamasının yanı sıra aynı zamanda desinatörler olan Domenico Dolce ve Stefano Gabbana’da görünüm efektleri kattılar. Global Corporate İletişim Ekibinin yöneticileri düzenli olarak marka ekibimizle bir araya gelerek Martini Royale’nin varlıklarını ve mağazanın tutarlılığını incelediler. Paris Charles De Gaulle’deki aktivasyon programı dünyanın çeşitli yerlerinde havaalanlarına yönelik olarak marka ekibimiz tarafından uygulanan çoklu varlık uygulamalarına ilişkin bir örnektir.

Çözüm
İlk aşama marka varlıklarına ilişkin uygulamayı ve Paris Charles De Gaulle’deki Martini butiği ve Schiphol’de teşhir edilmesine yönelik bir görsel kimlik oluşturmaktı. Charles de Gaulle’deki butikte yapılan kurulumu müteakip aktivasyon programı için daha sonra ikinci aşama uygulandı. Global olarak 15 ülke belirlendi. Havaalanları tesisatlarına yönelik görsel kimlikleri uyguladık, marka posterleri oluşturduk, ticari unsurlar ve POS ekranlarını geliştirdik. Aktivasyonun üçüncü aşamasında P&O feribotları için poster reklamı ve bir ekran oluşturduk.

a focus on detail

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call