Contemporary external design solution for Safeway store entrance by the retail design agency CampbellRigg

Cirosu 15 milyon £’a tekabül eden bir hipermarket (veya bir megamağaza) formatının Safeway PLC’nin yeni ve taze bakkaliye ürünleriyle kombine edilen ürünlerle birlikte geliştirilmesine ilişkin çalışmalar gerçekleştirilmiştir. Bu bağlamda yönetimin amacı yeni ortamları kucaklayan ve gıda kapsamında olmayan ürünlerin gıda kapsamında olan ürünlerle birlikte sunulabileceği yeni bir Megastore görünümü oluşturmaktı.

CampbellRigg bütünüyle Safeway PLC’nin (Convenience, Süpermarketler ve Süpermağazalar) mevcut mağaza formatlarının tertibini-düzenini ve çevresel olarak konuşlandırılmasını yeniden incelemiş ve bütünüyle bunların megastore-megamağaza konseptine yönelik yeni bir format oluşturmuştur.

find the best design solutions for your hypermarket
development programme here

we create different worlds within the store

Safeway Megastoresi için neler yaptık…
Safeway CampbellRigg’den süpermağazası konseptini bir Megamağaza haline dönüştürmesini talep etmiştir. Bu perakende zinciri gıda kapsamında olmayan ürünlerin gıda kapsamında olan ürünlerle birlikte sunulmasını, müşteri deneyiminin arttırılmasını ve taze gıdalara yönelik tutkunun yansıtılmasını ürün ve fiyat arasındaki dengenin korunmasını talep etmiştir. Çevresel konuşlandırma farklı mağaza büyüklüklerinde birbirinden farklı büyüklük özelliklerinin yeterince dikkate alınmasına olanak sağlayacak şekilde esnek olacak bir şekilde tasarlanmıştır. Bu birbirinden farklı spesifik ürün kategorilerine yönelik bölgeler-alanlar safeway’a diğer perakendecilerin çoğuna karşı daha etkin bir rekabet gerçekleştirebilmelerine olanak sağlamış olup bununla birlikte caddelerde belirli bir ürün kategorisine yönelik olarak hizmet sunan mağazalara yönelik olan rekabette geliştirilmiştir. Bu projelerde benimsenen stratejik tasarım prosesiyle CampbellRigg perakende sektörüne yönelik ve tüketici davranışlarına yönelik derin bir bilgi ve anlayış kazanmıştır.

Creating mega store signage, graphics and serve over hot food counters for Safeway stores

Çözüm
Bir departman mağaza ortamından değişik ve geniş bir yelpazede değer propozisyonu sunabilen bir Megamağaza ortamının oluşturulacağı şeklinde bütünüyle yeni bir görünüm oluşturulmuştur.

Yeni perakende alanları yükseklik ve materyal itibariyle değişecek şekilde mevcut ticari konseptlerimizle birlikte cesur bir ortam oluşturacak şekilde tasarlanmıştır. Beş adet temalı-konulu bölge oluşturulmuştur: günlük tüketim malzemelerine yönelik bir bölge, taze gıdalara yönelik bölge; bira, şarap, alkollü içecekler, güzellik ve sağlık bakım ürünleri, eğlence ve evde yaşam bölgeleri yeni bir mega taze restoran ve oturma alanıyla iç içe olacak şekilde tasarlanmıştır.

Söz konusu tasarımlar safeway’ın taze gıdalara yönelik tutkusunu ve kaliteye verdiği önemi yansıtmakta olup bu bağlamda hem tüketiciler hem de personel için son derece heyecan verici coşkulu bir ortam tasarlanmıştır. Proje mevcut mağazanın yeniden donatılmasını ve portföye yönelik yeni outletlerin tasarımını içermiştir.

Design solution for the hypermarket restaurant at Safeway stores

 

we aim to increase the average basket size

Design solution for the entertainment zone and ceiling systems for the hypermarket at Safeway stores Creating the Safeway hypermarket book store and chill out zone by the CampbellRigg Agency in London

Ödüller:-
CampbellRigg perakende endüstri alanında en prestijli ödüllerden birini kazanmıştır:
Safeway Megamağazası için 2002 yılı Perakende Mağaza Tasarım Ödülü.
 
Bu ödüller perakende sektörüne yönelik önde gelen ödüller niteliğindedir. Kazananlar ve finalistler gerçekten kendi piyasalarında perakendecilerin geliştirdiği innovatif tasarımları bunların rakiplerine yönelik olağanüstü farklı bakış noktalarını kreativite ve etkinliklerini ve müşteri odağına yönelik radikal yeni yaklaşımlarını kutlamaktadır.

Design for the fresh fruit and vegetables VM display for Safeway stores

we create a focus on fresh

Design and visual merchandising for the bakery display for Safeway stores

New concept design for health and beauty department in hypermarkets for Safeway stores

we aim to be innovative and visionary

Creating a wine department for a hypermarket retailer, Safeway stores

check out the illuminated shelving which
brings new life to the category

we help plan your store formats

CampbellRigg designs and plans hypermarkets, executes architectural plans for construction

the store before

the store after

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call