Asda store’s integrated brand communications super graphic designed by CampbellRigg Asda shopping bags design by CampbellRigg

Asda için neler yaptık…
Wal-Mart dünyadaki en büyük perakendeci olup, 300’ü aşkın Asda mağazalariyla, İngiltere’deki en büyük ikinci perakendecidir. Asda mağazalarının CEO’su olan Andy Bond değişiklik ufkuna yönelik bir program başlattığında Asda’nın konumunu “müşterilerin ihtiyaçlarını karşılama ve hatta aşma suretiyle İngiltere’nin en değerli perakendecisi” olarak yeniden belirlemeyi amaçlamıştır.

CampbellRigg’den mağazalarını (Asda mağazalarını) denetlemeleri ve değişikliğe yönelik formül için tavsiyede bulunmaları istenmiştir. Bu aşama değişikliği, değişen müşteri trendlerini amaçlayarak, kalite, tazelik ve çevreye özen gösterilmesinide icermektedir.

we aim to be innovative and visionary

Çözüm
Tek boyutlu bir öneri probleminin çözümünün menfaatler sağlama konusunda üç boyutlu bir yaklaşımda olduğu görülmüştür. Arazi mülkiyeti ile ilgili değerler, mevsimsel üretim ve çiftçi arasındaki ilişkilerin bir sonucu olarak bireye ve topluma şaşırtıcı bir yelpazede geniş bir pazarlama fırsatı sunulmaktadır. Aşağıda belirtilen satırlarda, yine aşağıda belirtilen sebeplerden dolayı “daha fazla” konsept ortaya çıkmıştır. Tüketiciler sürekli olarak “benim bundan menfaatim ne” sorusunu sormaktadırlar.

Bunun cevabı ise “sizin için çok daha fazlasi; daha fazla beklenti ile ve daha az ödeyin’dir. ”Çağdaş ve daha güvenli bir yönetim anlayışı sergilemek herhangi bir beklentiye yönelik daha fazla başarıyla sonuçlanmaktadır… “Asda’da fiyatın ötesinde sizin için çok daha fazla şeyler var.

”Konsept şekillenmeye başlamıştır: daha fazla lokal, daha fazla taze ve daha sağlıklı. Daha fazla çevreye özen gösteren, daha titiz ve kendisini daha çok adamış olan bir anlayış.

clear messages at all points along the customer journey

Asda car park signage

existing above proposed left

way finding and advertising unity

Asda car park advertising

car park advertising

Asda integrated brand communications advertising

Daha fazla konsepti, aşağıdaki kategorilere ayrılmış olarak bulunmaktadır:
Daha lokal-Asda diğer süpermarketlere göre kendi mağazalarına 15 mil uzaklıkta olan kaynaklardan lokal ürünleri daha fazla temin edebilmektedir. Daha taze- Asda kendisini GM (genetik olarak değiştirilmiş olan gıdalar) gıdalarının azaltılmasına adamış bulunmaktadır. Daha sağlıklı- Asda, Asda markalı ürünlerde yağ, tuz ve şeker seviyelerini azaltmayı amaçlamaktadır. Daha titiz- Asda bu bağlamda ilk olarak müşterileri, toplumu ve çevreyi ön plana koymaktadır. Kendisini daha fazla adamış-Bütün atıkların %60’ı doğaya geri kazandırılmakta ve diğer %40 üzerinde ise hâlihazırda çalışmalar sürdürülmektedir. Daha taze-Mümkün olabildiği yerlerde İngiliz gıdalarının alınması suretiyle gıdaların mağazaya intikal etme (gelme-sevk edilme) süresi azalmıştır.

Asda packaging design for organic vegetables

New design concept for the bakery department at Asda

New design concept for the health and beauty department at Asda

The store before

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call