Brand identity for VTB24 Privilege in Russia

team up on design
and find the best design ideas for your sub-brand creatation programme here

Giderek yarışmacı bir bankacılık piyasasında özel bankacılık işletmesi gerçek anlamda güçlenmekte. Finansal danışmanlar, varlık yöneticileri, fon işletmeleri sürekli olarak bölgesel bazda rekabet ediyorlar. Bu nedenle iyi tasarlanmış bir marka stratejisi yakın bir gelecekte hayati bir önem teşkil edecek. Son yıllarda finansal ürün piyasasında metalaştırma görülmekte olup diğer platformlara yönelik tavsiye edilecek olan unsurlarda değişecek. Ayrıca yeni bir rekabet alanı ön plana çıkacak. Bu bağlamda “kişisel” ve “ısmarlama” hizmetler artık yeterli olmayacak.

VTB24 kısa bir süre içerisinde perakende finansal hizmetler konusunda liderliği yakalamayı başarmış olan en büyük Rusya bankalarından biri olup bu bağlamda markalaşma bu başarı açısından en önemli unsuru teşkil etmiştir. Bu banka bireylerin ve küçük şirketlerin ihtiyaçlarına odaklanma amacıyla VTB Bankası tarafından kurulmuştur. Ülkenin 69 bölgesinde 500’ü aşkın şube ve altşubeleriyle birlikte VTB 24 çok geniş bir yelpazede tüketicilere hizmet sunmaktadır.

Applying the VTB24 Privilege brand identity to advertising literature

VTB24 için neler yaptık…
VIP segmentindeki konumunu güçlendirmek amacıyla bankalar “imtiyazlı” olarak adlandırılan özel bankacılık programının yüksek katma değerli müşterilerine sunmaktadırlar. Bu bağlamda imtiyazlı marka görsel kimliğini geliştirme ve danışmanlık sağlama konusunda stratejik markalaşma ve bankacılık sektöründeki tasarım çözümleri konusunda CampbellRigg’den yardım talep edildi. 
 
Odalar büyük finansal ve iş ve işlemleri gerçekleştiriyorken yüksek ölçüde gizliliği sağlanmak zorunda olan imtiyazlı hesap müşterileri tarafından kullanılmakta.

we aim to be innovative and visionary

Our solution
VTB24 wanted to make the ‘Privilege’ brand identity distinctive with a mark that symbolised higher financial status and special banking services. We created various design options and produced various iterations for each. We arrived at an eagle wing symbol that has a universal appeal symbolising attributes such as authority, power, strength, energy, and courage among many others. The CampbellRigg design adds finesse to the Privilege brand when applied across account promotional materials, and other brand touchpoints.

we deliver on brand values

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call