Bacardi Classic Mojito for travel retail global branding campaign by the CampbellRigg Agency

we create unique communication and merchandising environments for brands

Mojito yaşam tarzı
İşte Bacardi yönetimi bu trendi kavramış olup Bacardi Mojito yaşam tarzı deneyimini tasarlamak amacıyla CampbellRigg’in yardımını talep etmiştir.

Avrupa’nın seçilen belirli seçkin havaalanlarında Bacardi süper romunun tanıtılmasına yönelik bu gezici mağaza konusundaki son derece tutkulu program dünya çapında bir fenomen haline gelmiştir.

Gezici mağaza kavramı geleneksel alışveriş deneyimi ile hizmet felsefesine ilişkin ticari şov anlayışını birleştirmektedir. Pazarlama ve promosyon direktörleri açısından birkaç hafta veya aylar boyunca gerçek bir canlı mağazanın işletilmesi piyasaya yönelik yeni olanaklar açabilmekte ve müşterilerle yeni ilişkilerin geliştirilebilmesine olanak sağlayabilmektedir

Bacardi Classic Mojito Lifestyle Experience marketing campaign for pop-up outlet in airports

Bacardi Mojito yaşam tarzı deneyimini havaalanlarındaki gezici outlet mağazalarında yaşayan ziyaretçiler kendi kokteyllerinin nasıl yapılacağını öğreniyorlar ve bir litre Bacardi süper romu satın aldıklarında heyecanlı kokteyl deneyimini kendi yuvalarına götürme konusunda bir Bacardi havanı ve bu konuda bir kitapçık alıyorlar.

Bu konuda geliştirilen ortamlarda numune niteliğinde bir çubuk ve yeni Bacardi’nin “Eliksir” reklam kampanyasını gösteren ekranlar ve Bacardi Mojito havanı mevcut olup, bu tasarım ilk olarak Frankfurt’da, Kopenhag’da, Schiohol’da, Brüksel’de, Roma’da, Londra’da, Gatwick’de, Münih’de ve Antalya’da havaalanlarında kullanılmıştır. Bacardi 250.000 Avrupalı seyahat eden kişinin promosyonun bir parçası olarak bir Bacardi Mojitosunu deneyeceğini tahmin etmiştir. Promosyon o derece başarılı olmuştur ki bugün global olarak bütün dünyaya yayılmıştır.

Duty free integrated marketing communications agency work, a global airport marketing campaign for Bacardi Classic Mojito for travel retail

we create unique brand campaigns

4.	A pop up retail store at Charles de Gaulle airport for Bacardi Classic Mojito for travel retail

Bacardi perakende seyahat ekibine göre bu konsept birçok noktada işe yaramıştır. Öncelikle konsept bir fırsatın belirlenmesi olarak ve hızla büyüyen bir trend olan mojito yaşam tarzının belirginleştirilmesi açısından global bir pazarlama kampanyası olarak algılanması açısından önem taşımaktadır.

Window display at Charles de Gaulle airport for Bacardi Classic Mojito for travel retail

to work with us
click here

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

CampbellRigg is hiring:

Business Development Executives
Account Executives
Senior Creative talent
Interior Designers and Branding Designers
Junior Creative talent

Please send message, curriculum vitae and portfolio

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call