Çocukların dünyası
Rusya ve Kazakistan’da en büyük çocuk giyimi perakende operatörü olan Detskiy Mir geçmişi 1957 yılına kadar uzanan geleneksel bir Rus markasıdır. Son yıllarda şirket piyasada farklılık gösterdikleri özelliklerinin birçoğunu yavaş yavaş kaybetmiştir. Hissedarların eski piyasa konumunu edinme ve bu konuda en iyi olma yönündeki misyonu, Rusya’daki en başarılı perakendeci olma ve mutluluk ve sevinci küçük müşterilerine getirme vizyonu çalışmalarımızda ön plana alınan özellikleri teşkil etti. Hissedarların modern ve çocuklar ve aileler açısından çağdaş bir marka ortamı oluşturma vizyonu söz konusuydu. Detskiy Mir yönetimi iki yeni mağaza formatında bu problemlerin üstesinden gelinme konusunda kendilerine yardımcı olmamız amacıyla CampbellRigg’i davet etti.

Detskiy Mir için neler yaptık…
Yeni Detskiy Mir konseptinin oluşmasına ilişkin ilhama perakende trendleri ve hedef izleyici beklentileri yol açmıştır. Detskiy Mir markasının duygusal unsurları özellikle mağaza ortamında bir “vayyy- vay be (WOW)” etkisi oluşturacak şekilde oldukça önemliydi. Belaya Dacha’daki Detskiy Mir mağazası için planlama prensiplerimiz aşağıdaki gibiydi:-
– Müşteri odaklı bir anlayışı ve Detskiy Mir markasının sosyal sorumluluk duygusunu göstermek;
– Yeni ve dinamik bir marka anlayışı sunarak farklı bir marka olarak ön plana çıkarmak;
– İlginç ve çağdaş bir “çocuklar dünyası” yönünde bir ilk izlenim oluşturmak.

Mağaza içerisindeki müşteri seyahatimizi iyileştirerek mağazanın daha az ziyaret edilen alanlarında “vayyy- vay be (WOW)” (hayranlık ve beğeni) noktaları oluşturduk. Mağazada tüketicilerin kalma süresini arttırabilmek amacıyla interaktif deneyimi vurgulayarak alışveriş yapmanın yeni yollarını belirlemek suretiyle satış olanaklarını arttırdık ve müşterilerin doğaya geri kazandırılan sürdürülen, daha doğal ve ekolojik açıdan dost canlısı olan materyallerle karşılaşmalarına olanak sağladık.

Çözüm
Mega Belaya Dacha alışveriş merkezindeki yeni hipermarket özellikle küçük alışveriş yapan çocuklara önem verildiği bir “çocuklar için mağaza” olarak oluşturuldu. Bu mağazada özel bir giriş, çocuklara Yönelik bir oyun alanı ve bilinen markalar tarafından oluşturulan 20’den fazla eğlence olanağı mevcut. Ebeveynler alışverişlerine odaklanırken çocuklarda kendi oyun dünyalarıyla meşguller. Fikstürlerin yüksekliği erişkinlerin ihtiyaç duyulması halinde bütün alanı gözlemlemelerine ve böylece çocuklarını gözetim altında tutmalarına olanak tanıyorlar. Geniş koridorlar bebeklerini arabalarda taşıyan annelerin mağazada gezinirken daha rahat hissetmeklerini sağlıyor.

Ürün yelpazesi piyasaya sürekli yeni ürünler getirildiği için sürekli değişmekte. Bizim konseptimizde esneklik sunulmakta olup, genişleyen bir ürün aralığı ön plana çıkarılmakta. Bizler yeni bir navigasyon (gezinme) sistemi oluşturarak bir mağaza tasarımı gerçekleştirdik ve müşteri seyahatini iyileştirdik. Giriş alanı teması peri masalları kitabına dayandırıldı.
Bütün departmanlarda en az ziyaret edilen köşelere müşterileri cezp edebilmek için çocuklar açısından interaktif alanlar oluşturduk.

Değişen iç renklerin müşterilerin dikkatini yeni ürünlere çekmesine olanak sağlayacak olan innovatif ayrılma prensiplerini uyguladık. Çocukların interaktif oyunları, esnek ürün sistemi ve duyusal iletişim açısından rakip tanımayan mağaza adeta alanında emsalsizdir. Finansal hususlar
Muhasebe defterinin açılış bakiyesinde aşağıdaki sonuçlar mevcut bulunmaktadır: 2014 yılının ilk çeyreğinde gelir %11.3 oranında artmış, gelişim oranı %9.9 oranında artmış olup ortalama %8.4 oranında artmıştır.

Moskova’da yeni bir yer-Rusya’daki en büyük çocuk mağazası
 
“Çocuklar dünyası” adlı mağazanın amiral gemisini oluşturan 7000 metrekareden ibaret olan mağaza 27 Ağustos 2014 yılında merkezi Moskova’da Rusya’nın en büyük çocuk hipermarketi olarak ve yeni bir harika dünya olarak Vozdvizhenka caddesinde açıldı.
 
Talep edildiği üzere mağaza Belaya Dacha’yı önemli ölçüde andırmakla birlikte bu mağazada yeni özellikler ve fokal noktalar söz konusuydu.
 
En son trendlerle mevcut teknolojiyi birleştiren bu Vozdvizhenka caddesindeki “çocukların dünyası” adlı mağaza interaktif eğlence bölgelerinin ve ekolojik olarak uygun materyallerin olduğu “geleceğin mağazası” olarak görülmektedir.
 
bu mağazada çocuklar radyo tarafından kontrol edilen araçlarla oynayabilmekte, oyuncak bebeklerin saçını tarayabilmekte veya trambolinden zıplayabilmektedirler.
 
Genel amaç:
Çocuklar dünyasının CEO’su olan Vladimir Chirakhov bu konudaki görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “bizler aile ile birlikte zaman geçirme açısından keyif alınabilir bir yer oluşturmak istiyoruz. Eğer burayı hem ebeveynler hem de çocukları için heyecanlı bir hale getirebilirsek onlar kısa bir ziyaret için değil de bütün gün için buraya gelmiş olacaklar.”

mağazanın tasarımımızdan önceki durumu

the store after

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call