İki markanın birleştirilmesi
The Currys brand identity had been reviewed around 18 months prior to our appointment and rolled out across new store fascias, advertising, online and POS. There were a number of factors that led Currys management to review their brand Identity again. The Currys logo was not well liked within the business because:-
It lacked standout on store fascia
The colours didn’t remain true through different printing processes
The red was difficult to see as it is tonally close to the blue – the logo ‘flares’
The colours are not associated with technology
It doesn’t really convey any personality
The new 2 in 1 stores the Currys and PC World logos do not sit well together

team up on design for electronic branding concepts here

Currys PC World için neler yaptık…
CampbellRigg was appointed to design the Currys logo (and later an identity that works through all touch points) as well as consider how the new logo can work alongside the PC World logo (or a new version the PCW logo). This in turn lead to a number of other business initatives, which embraced an omni channel view of how the brand should be presented to consumers of electronic products.

we deliver on creativity

Müşterilerin ne istedikleri…
AHedef tüketicilerin dikkatini çeken yeni bir marka kimliği aslında temel değer verdiğimiz unsurların kaybolmamasına yol açan bir marka kimliğidir. Bu bağlamda çok kanallı bir teknoloji perakendecisi olarak modern bir kimlik oluşturmak; Bizleri rakiplerimizden farklı kılan ve bütün mağaza lokasyonlarında göze çarpan bir kimlik oluşturmak; Bütün iletişim unsurlarıyla belirginleştirilen basit bir marka kimliğini ön plana çıkarmak ve marka değerlerimizi ve temel amaçlarımızı ifade etmek;Mevcut (veya güncellenecek olan) PC World logosunda işe yarayabilecek olan bir kimlik oluşturulması

Dikkate alınan hususlar
Yaklaşım evrimsel olabilmekle birlikte mağazalarda marka kimliğine yönelik çeşitli unsurlar olduğunu unutmamamız gerekmektedir. Bazı unsurlar hâlihazırda oldukça iyi işe yaramaktadırlar. Örneğin basit bir kimliğin oluşturulması aslında bu konudaki ciddiyeti ifade etmektedir. Harf karakterleri de ayrıca farklılığı belirginleştiren unsurlardır. Yeni logonun birkaç ay içerisinde mevcut olması gerekmektedir. Yeni logo 2in1 mağazalarında mevcut (veya güncellenecek olan) PC World logosuyla yan yana olmak zorundadır.

Tasarım prosesinin bir sonraki aşaması müşteri seyahati boyunca çeşitli noktalarda iletişime ilişkin unsurlara odaklandı.
 
Elektrik cihazları satan perakendecilerin ihtiyaç duyduğu şey aslında yoğun bir medya ortamında mevcudiyetlerini belirgin kılabilmek için tutarlılık ve müşteri merkezli bir yaklaşımdır. Bu itibarla gerçeklere uygun olan ve aktif bir şekilde “felsefemizin gereğini yerine getiriyoruz” mesajının müşterilere iletilmesi müşterilerin doğru hizmeti almalarına yardımcı olmaktadır. Ton olarak pozitif ve tutkulu, fiyatlandırma konusunda açık ve yaşamı daha fazla kolaylaştırmak önemli olan unsurlar arasındadır. Bizler mağazacılık deneyiminin kreativite yoluyla teknolojinin heyecanını yakalamanın yanı sıra aynı zamanda doğru mesaja yönelik doğru çözümle hak edilmek suretiyle taktir edilmesi gerektiğine inanmaktayız.

Brand communication templates for press and in-store

CampbellRigg televizyon, basın ve online portalları ve mağazalardaki alışveriş noktalarına yönelik ilgili bütün şablonları ve iletişim unsurlarını geliştirmek amacıyla reklam acentesi olan M&C Saatchi şirketiyle ekip anlayışı içerisinde çalışarak bu bağlamda enformasyon panelleri, görsel kimlik ve evlere dağıtılacak olan unsurlara yönelik ikonlar oluşturdu. Başından itibaren bizler bütünüyle müşteriye hitap eden ve holistik olup Currys PC World’un yeteneklerini ön plana çıkaran bir iletişim hiyerarşisi geliştirdik.

The above advertisement was produced by M&C Saatchi and supplied by Currys PC World as asset collateral

Aynı zamanda CampbellRigg olarak bizler müşterilerin aşağıda belirtilen kavramla ilişki kurmalarına olanak sağlayacak olan bir PC World Business Müşteri Hizmeti geliştirdik: müşteri odaklı olmak bir elektrik perakendecisinin yapabileceği her şeyin aslında müşterileri adına yaşamı daha da kolaylaştırması anlamına gelmektedir. Başarılı bir ön çalışmadan sonra geniş bir müşteri segmentini cezp edebilmek amacıyla PC Word’e yönelik stratejik yolları geliştirdik. Nitekim bu reklam posterlerini de içermekteydi. Gerçek durumlar halinde gerçek insanları ve gerçek müşterilerin ifadelerini reklamlarımıza aldık. Mesajlarda netlik sağlayarak yeni bir etki oluşturmak üzere orijinal kreatif tasarımı yeniden tasarlayarak adeta arı ve berrak bir hale getirdik. Sonuç ise PC World Business’in mutlu olacağı başarılı bir kampanyaydı.

we deliver on price

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call