Restoranlar geleneksel olmayan piyasalarda küçülüyorlar, daha yeşil bir anlayışı benimsiyorlar ve adeta her yerde gelişiyorlar. Bu konudaki pazarlama kampanyaları giderek online hale geliyor ve daha taze ürünleri odaklamak suretiyle her türlü mutfak tipinde kendisine bir yer ediniyor. Restoran konseptleri ve kuzineler restoran sektörünün ön cephesinde konsolidasyon işlemleri olurken değişmektedir.
 
Niş restoran konsepti büyümeye devam etmekte ve “bebek goriller” (“baby gorillas”) ikinci en büyük şey olma mücadelesini sürdürmektedir. Bu gün algılanan birçok bilinmeyen restoran konsepti endüstrinin “bebek gorilleridir”. Bu tüylere henüz yeni çıkmaya başlayan ancak gelecek birkaç yıl içerisinde büyümeleri nedeniyle palazlanacak olan bebek goriller gelecek 10 yılda kategori öldürücüleri olacak ve kanaatkâr ve kendi halinden memnun ulusal zincirlerin yerini alarak top restoran şirketlerinde önemli bir değişikliğin olmasına yol açacaktır. Değişikliklerin çok hızlı gerçekleşmesi nedeniyle bizler geleceğin gümüş sırtlı gorili halinde büyüme belirtileri gösteren “baby-bebek” markalarına dikkat etmek durumundayız.
 
Restoranların yönetim ekipleri daha fazla taze gıda, daha iyi servis ve ortam gibi kavramlarla ilgilenmelidirler. “Deneysel marka” terimi yönetim ekipleri arasında giderek daha fazla popüler bir hale gelmektedir. Zira bizler bunun konuklarıyla ilişkiler geliştirme konusunda restoran açısından bir fırsat teşkil ettiğini görmekteyiz.

Bu bağlamda sadece yemek satan şirketler olma konumundan çıkılmalı ve yaşamsal ihtiyaçlara yönelik çözümlerin sunulduğu bir anlayış sergilenmelidir.
 
Müşterinin deneyimi çok önemlidir. Benimsemiş olduğunuz perakende formatı-formatları gerek markanın bir aynası gerekse müşterilerinizi karşılayacağınız personeliniz için bir platform teşkil etmektedir. Bu itibarla bu unsurlar hem finansal uygunluk hem de ilgili lokasyona yönelik fırsatlar sunan imaj, işlevsellik, kalite ve dayanıklılık düzeyinde tasarlanmalı ve uygulanmalıdır. Herhangi yeni bir konseptte finansal unsurları maksimum kılabilmek amacıyla maliyet ve tasarım esnekliği dikkate alınmalıdır. Operatörler restoran markasının dokunduğu bütün unsurlarıyla kendisini göstermesini sağlamalıdırlar. Buna mutfak hizmetleri, servis, üniformalar, ticari saygınlık ve müşteri bağlılığını kazanmakta dâhil bulunmaktadır.
 
İyi marka ve restoran tasarımı, karlılığı beraberinde getirmeye yardımcı olabilecektir. Müşterilerin menü opsiyonları arasında gezinmesini kolaylaştırmak ve harika bir görsel mesajlar karmasıyla birlikte ortamlar oluşturmak personelin marka elçileri haline gelme konusunda teşvik edilmesi ve menü propozisyonlarının müşteri segmentlerine göre iletilmesi karlılığı geliştirmektedir. Bizler bu durumda müşteri servisinin adeta yenilemez düzeylerde gerçekleştirilmesi suretiyle müşteri sadakati oluşturulması gerektiğine inanmaktayız.

Caffe Piazza için neler yaptık…
Her bir restoranda pizza fırınıyla, ızgaralarıyla ve konukların gıdaların hazırlandığını görebildikleri ve duydukları ve yemek yemenin keyfini yaşayabilecekleri hazırlama alanları mevcuttur. Sıcakkanlı bir anlayışı benimsemiş olan Caffe Piazza kesinlikle İtalyan restoranları içerisinde son derece önemli bir markadır. Bunun sonucu ise CampbellRigg’in yeni boyutlar anlayışı içerisinde çağdaş restoran kavramını yeniden ele almasıdır.

Sonuç
Caffe Piazza, CampbellRigg’in müşterilere yönelik hızlı yenileme programları konusunda tasarım ve yönetim yeteneğini göstermektedir. Londra Leicester Square’deki Caffe Piazza `nin donatıları başlangıç tarihi itibariyle 11 gün içerisinde eksiksiz bir şekilde müşteriye teslim edilmiştir.

we deliver on timing

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call