Bacardi 150 years için neler yaptık…
Öncelikle ekibimiz havaalanlarında Bacardi hikayesinin tanitilmasinin sorumlulugu ustlendi. Marka konusunda yapılan brifinge Global Corporate Communications şirketinin katılımı en son varlıklara yönelik bir prosesi gösterdi. Global Corporate Communications ekibinin üyeleri düzenli olarak varlıklara ilişkin bir şuurluluk oluşturma amacıyla marka ekibimizle bir araya gelerek sürekli güncel aktivasyonlar önerdiler ve katlardaki materyaller ve tutarlılığı incelediler. Londra Heatrow 5 Terminalindeki aktivasyon programı bütün dünyada marka ekibimiz tarafından havaalanlarına sunulan varlıkların çoklu uygulamalarına yönelik bir çalışma niteliğindedir.

Özgeçmiş ve Bacardi’nin geçmişi
Aile şirketi olan Bacardi 4 Şubat 1862 yılında Santiago de Cuba’da kurulmuş olup yaklaşık olarak 6.000 insanı istihdam etmekte ve dünyada 150’den fazla ülkeye ürünlerini satmaktadır. Şirket diğer ülkelerin yanı sıra Porto Riko, İskoçya, İtalya, Hindistan, Fransa, İspanya, Almanya, İngiltere ve Meksika’da dahil olmak üzere 16 ülkede konuşlanan şişeleme, damıtma ve imalat tesisleri de dahil olmak üzere 27 üretim tesisini işletmektedir.

The BACARDI rum Bat Device, Dünyadaki en iyi tanınan logolardan biri olan Bacardi rom yarasa tasarimi, Bacardi ile çağrışım yapılması açısından önem taşımaktadır. Don Facundo’nun ilk damıtma tesisinin kalaslarından bir yarasa kolonisi sarkıyordu. İspanya’da 1830 yılında göç ettiği Don Facundo’nun ana vatanı olan Sitges’de yarasalar uzun bir süredir-ki hala bugünde öyledir- Küba’nın yerli insanları olan Tainoslar tarafından da paylaşılan bir görüş olan sağlığın, talihin ve aile birliğinin bir sembolü olarak görülmekteydi.
 
İnsanların birçoğunun okuma yazma bilmediği bir dönemde ürünlerinin tespit edilebilmesi için ayırt edici bir sembole ihtiyaç duyulduğunu fark eden Don Facundo’nun eşi Dona Amalia her şişenin üzerine yarasa şeklinde bir süs yapılmasını önerdi. Bundan hemen sonra Don Facundo’nun bu kreasyonu insanlar tarafından el Ron del Murcielago veya başka bir deyişle “yarasa romu” olarak tanınmaya başladı.
 
Bugün bu yarasa tasarımı hala Bacardi romunun her şişesinin üzerinde bulunmanın gururunu yaşamakta olup alkollü içecekler endüstrisinde dünyanın en çok tanınan ticari markalarından biri olarak kabul edilmektedir.

a focus on design

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call