find specialist jewellery solutions here

Yıllarca süren büyüme ve başarıdan sonra Argos ilk “Elizabeth Duke” markalı mücevher mağazasını 1980 yılında açtı. 1982 tarihine gelindiğinde Argos İngiltere’nin dördüncü en büyük mücevher perakendecisi haline geldi. Elizabeth Duke yıllar boyunca piyasada belirgin bir marka olarak varlığını sürdürmüş olmasına rağmen neticede demode oldu ve bunun yerini “yeni bir mücevher ve saat markası” aldı. Son zamanlarda piyasa değişti ve Argos yeni üçüncü taraf markalarına yönelik geniş müşteri talebini karşılamak amacıyla yeni bir strateji geliştirdi. Bu bağlamdaki amaç piyasa payını arttırmak ve The Family Jewellery haline gelmek için ihtiyaç duyulan ürün yelpazesini, ortamı ve hizmetleri oluşturmak. Son derece yüksek bir Farkındalık ancak daha düşük bir düzeyde dönüşümle mevcut müşteriler arasında kaliteyle ilgili algı nedeniyle temel unsur mevcut müşterilerin Argos’u yeniden beğenmelerini sağlamak olarak belirlenmiştir.

Mücevher konusunda Argos için neler yaptık…
Bizlerden ödül kazanan perakende tasarım ortağı olarak mücevher departmanlarının yeni bir perakende departman tasarım konseptiyle güncellenmesi talep edildi. Bu bağlamdaki plan yeni bir mücevher konseptinin denenmesiydi ve bu calisma geleceğe yönelik bütün mağaza gelişimlerinin temelini teşkil edecekti.
 
Bu bağlamda gerçekleştirilen brifingde belirlenen gereksinimler Glasgow Silverburn mağazası için format, ürünlerin sunulması ve navigasyon konusundaki tasarım olarak belirlendi. Yeni bir mağaza konsepti dahilinde tam vizyon tasarım çözümlerinin test edilmesi yönünde fırsat sağlanacak, bütün navigasyon (mağaza içinde gezinme) çözümleri incelenecek ve tam ürün yelpazesi ve müşteri hizmetleri, ideal mağaza konumlandırma planı belirlenecekti.

we create brand environments

Çözüm
Tasarım yaptığımız çalışmalarimizda, belirgin olarak üç alt kategoride mücevher piyasasına yönelik unsurlari; Argos tarafından tipik olarak satın alınan geleneksel (temel) mücevherler, moda ve modern tasarım niteliğindeki mücevherler ve daha fazla yatırım yapılmasını gerektiren seçkin-ayrıcalıklı mücevherler olarak gozonune alarak, departmanın kendisinin belirginleştirilmesi ve bir kalite algısının oluşturulması anlayışıyla holistik bir marka konsepti tasarlayarak ayrıcalıklı ürünleri entegre edip mevcut ürünlerin kolay bir şekilde fark edilmesini sağladık.

we visualise unique solutions

Müşterilerin kendilerini özel hissetmelerini sağlayan ve ürünlerin deneneceği bir ortam oluşturarak bu ürünlerin tanıtılmasına yönelik heyecan ve ilham faktörleri dikkate alarak daha az ürün daha ilgi çekici mobilyalar ve daha ilginç bir teşhir ortamı olusturduk. Departman müşterilerin ilgisini cekecek olan ürünleri teşhir etmekte ve kendi aralarındaki boşluğu kapatacak şekilde bir köprü işlevi üstlenmektedir.

we deliver on visual merchandising

Ayrica “mücevher ve saat galerisi” şeklindeki önerimiz ve markaya yönelik yeni görsel kimlikle marka değişiklikleri konusunda önerilerde bulunduk.
 
Glasgow Silverburn’da ve daha sonra Leeds mağazasında tasarım ve markalaşma konseptimiz başarıyla uygulandı ve daha sonra yeniden ikmal edilen mağazalarda ve tasarımımız ve ticarileştirme çözümlerimizle esneklik gerektiren mağazalarda modüler formda Argos açısından uygun maliyetleri mümkün kılabilecek şekilde uygulandı.
 
Argos’dan satışların arttığı ve gerek personel gerekse müşteriler tarafından mağaza seviyesinde perakende tasarım algısının yükseldiği konusunda son derece olumlu geri beslemeler aldık.

we deliver real value

mağazanın tasarımımızdan önceki durumu

the store after

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call