Ana caddede multiple bir mağaza
Almanya, Avusturya ve Lüksemburg’da önde gelen tekstil perakendecilerinden biri olan 60 yılı aşkın bir geleneği ve yüksek bir düzeyde müşteri sadakatini kazanmış olan Adler kendi tahminine göre değer-fiyat segmentinde Almanya’da 45 yılı aşkın bir süredir tekstil perakendecileri arasında piyasa lideridir. Adler tarafından sunulmakta olan ürünler online pazarlamanın yanı sıra Almanya’da, Avusturya’da ve Lüksemburg’da halihazırda 166’dan fazla geniş bir dağıtım şebekesi kanalıyla gerçekleştirilmektedir. 2007 yılında Adler Metro grubunun bir parçası olup Almanya’da 90’ı aşkın mağazası vardı. Her ne kadar Adler Grubunun mağazalarının birçoğu ana caddelerde ve iyi yerlerde olmasına ve ticari performansları da iyi olmasına rağmen bu mağazalardaki egemen ortam gri ve nötrdü. 2007 yılında Adler Metro grubunun bir parçası olup Almanya’da 90’ı aşkın mağazası vardı. Her ne kadar Adler Grubunun mağazalarının birçoğu ana caddelerde ve iyi yerlerde olmasına ve ticari performansları da iyi olmasına rağmen bu mağazalardaki egemen ortam gri ve nötrdü. Bu bağlamda Adler şirketi her ne kadar başarılı olmuş olmasına rağmen uygulama için zaman ve sermaye gerektiren Limburg’da yeni bir formatta yeni mağaza açılışları programına başladı. Şirket mevcut mağazalarına yönelik maliyet açısından nötr bir tasarım çözümünün uygulanmasına ve nötr veya sınırlı sermaye giderleriyle hızlı ve etkin bir şekilde marka iletişim unsurlarının mevcut mağazalara uygulanmasına gereksinim duyuyordu. Prensip olarak şirket yukarıda belirtmiş olduğumuz “gri ortamla” mücadele etmek ve mağaza içerisinde müşterilerine hissettirdikleri duyguları yenilemek istiyorlardı.

Adler için neler yaptık…
Gerçekleştirmiş olduğumuz brifingde Modemarkt mağaza zincirleri ile markalarının nasıl algılanacağını değiştirmek suretiyle yeni bir alışveriş deneyimi belirledik.
 
CampbellRigg öncelikle şirketin mağazalarına yönelik marka imajını yenilemek amacıyla mağaza içi grafiksel iletişim hiyerarşisini belirledi. Bunu yapıyorken marka, alt marka, renklerin kullanımı ve mağaza içerisinde müşterilerin gezinmesi gibi ilgili bütün unsurlar incelendi.

find the best design solutions for your store
development programme here

Çözüm
Yukarıda belirttiğimiz brifingin bir kısmını ürünlerin yenilenmesine yönelik prensiplerin belirlenmesi oluşturmakta olup bu bağlamda “bunu seviyorum” perspektifinin “moda mağazanız” algısına dönüştürülmesi ve böylece müşteri tabanıyla daha büyük bir yakınlaşmanın sağlanması hedeflendi. Bütün mağazada hizmet kalitesi hedeflenen grafik iletişim unsurlarının kullanılması suretiyle güçlendirildi.

istekleriniz doğrultusunda en iyi çözümleri sunuyoruz

Aynı zamanda pembe rengin Adler logosunu bütün mağazada olumlu yönde değiştirdiği “Oldukça Pembe” şeklinde bir anlayış benimsendi ve böylece Adler adeta bu renge piyasaya bütünüyle hâkim oldu.
 
Aynı zamanda pencerelerde, lobide, girişte ve müşteri hizmet alanlarında örneğin mağaza etrafında ilgi uyandıracak olan noktalar, ilhamsal unsurlar ve markaya yönelik “temas noktaları” gibi fiziksel tasarım unsurları geliştirildi.

we are a multidisciplinary team

mağazanın tasarımımızdan önceki durumu

the store after

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

Contact us

project

İş İlanları:

İş Geliştirme Elemanları
Muhasebe Elemanları
Uzman Tasarımcılar
İç Mimarlar ve Marka Tasarımcıları
Yetenekli Tasarımcılar

Lutfen CV nizi ve Portfolionuzu Jobs@campbellrigg.com adresine gönderiniz

5 Beaumont Mews, Charlton King's Road, London NW5 2EQ UK Tel: + 44 (0)20 7284 1515

free call